Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj cenové hladiny v dodávkách železničních staveb
Maturová, Vladimíra ; Pleva, Martin (oponent) ; Puchýř, Bohumil (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tematikou cenového vývoje stavebních prací na železničním svršku. Výsledkem je stanovení technickohospodářského ukazatele, jež má využití v tvorbě cen, vzhledem k předmětu, převážně veřejných nabídkových řízení a rovněž slouží svým uživatelům v orientaci na úrovni nákladových cen. Práce se taktéž zabývá indexem stavební produkce. Hlavní smysl je zde tvořen srovnáním údajů českého statistického úřadu v produkci pozemního a inženýrského stavitelství v České republice mezi lety 2009 a 2015 s produkcí kolejových staveb. Jelikož jsou České dráhy ve správě společnosti SŽDC státní organizaci, podléhají plánované stavební práce podmínkám veřejných výběrových soutěží. Po vstupu do Evropské unie jsou na Českou republiku kladeny požadavky týkající se zajištění mezinárodního optimálního stavu dopravních sítí ve smyslu technického a sociálního charakteru. Téma „Vývoj cenové hladiny v dodávkách železničních staveb“ se okrajově dotýká stavu české ekonomiky, vývoje českého i zahraničního trhu a jeho vlivu na dodávku materiálů a fluktuaci cen, cenové tvorby a kalkulací. Protože je práce předmětně zaměřená na ekonomiku železniční produkce, jsou zde poskytnuty základní obecné technické a technologické informace s aplikací na brněnskou spádovou oblast.
Marketingový plán společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu
ZELENÁ, Adriana
Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu nově vznikajícího společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu, jenž vstoupí na trh v Humpolci. Toto téma jsem zvolila zejména proto, že bych ráda pozvedla kulturu kaváren. Dalšími důvody jsou zájem o gastronomii a marketing. Kvalifikační práce se skládá ze dvou hlavních částí. Teoretická část je vytvořena z rešerše porovnávající postoj různých autorů. Další kapitolou je metodika, v níž jsou definovány cíle práce a výzkumné otázky. Dále jsem přiblížila metody používané během marketingového výzkumu. Těmi byly focus group a vlastní pozorování. Praktická část se zabývá interpretací dat získaných během marketingového výzkumu, popisem lokality, analýzou potenciálních zákazníků a konkurence. Následuje návrh marketingového plánu nové kavárny. V samotném závěru bude odpovězeno na výzkumné otázky a taktéž shrnu celou práci.
Určování cen a kalkulace nákladů ve stravovacích a ubytovacích službách
MIESBAUEROVÁ, Lucie
Tato bakalářská práce se věnuje problematice sestavování cen a kalkulace nákladů ve stravovacích a ubytovacích službách. Cílem práce je zhodnocení systému sestavování kalkulací ve vybraném podniku. Teoretická část práce se věnuje vysvětlení základních pojmů. Je zaměřena na klasifikaci základního pojetí nákladů. Praktická část práce představuje vybraný podnik, kterým je ubytovací zařízení. Zobrazuje veškeré náklady tohoto podniku a jejich současný výpočet kalkulace nákladů a tvorby cen. Informace o nákladech a kalkulaci jsou získány na základě rozhovoru v pověřenými pracovníky ubytovacího zařízení. Následně je uveden návrh změn pro zlepšení cenové politiky vybraného podniku v souvislosti s cílem podniku.
Vývoj cenové hladiny v dodávkách železničních staveb
Maturová, Vladimíra ; Pleva, Martin (oponent) ; Puchýř, Bohumil (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tematikou cenového vývoje stavebních prací na železničním svršku. Výsledkem je stanovení technickohospodářského ukazatele, jež má využití v tvorbě cen, vzhledem k předmětu, převážně veřejných nabídkových řízení a rovněž slouží svým uživatelům v orientaci na úrovni nákladových cen. Práce se taktéž zabývá indexem stavební produkce. Hlavní smysl je zde tvořen srovnáním údajů českého statistického úřadu v produkci pozemního a inženýrského stavitelství v České republice mezi lety 2009 a 2015 s produkcí kolejových staveb. Jelikož jsou České dráhy ve správě společnosti SŽDC státní organizaci, podléhají plánované stavební práce podmínkám veřejných výběrových soutěží. Po vstupu do Evropské unie jsou na Českou republiku kladeny požadavky týkající se zajištění mezinárodního optimálního stavu dopravních sítí ve smyslu technického a sociálního charakteru. Téma „Vývoj cenové hladiny v dodávkách železničních staveb“ se okrajově dotýká stavu české ekonomiky, vývoje českého i zahraničního trhu a jeho vlivu na dodávku materiálů a fluktuaci cen, cenové tvorby a kalkulací. Protože je práce předmětně zaměřená na ekonomiku železniční produkce, jsou zde poskytnuty základní obecné technické a technologické informace s aplikací na brněnskou spádovou oblast.
Analýza platebních systémů
Kvapil, Dominik ; Schlossberger, Otakar (vedoucí práce) ; Hoffman, Andrej (oponent)
Tématem této bakalářské práce jsou platební systémy. Po úvodní kapitole, ve které jsou charakterizovány jednotlivé druhy platebních systémů a rizika ohrožující platební systémy, následuje rozbor platebních systémů CERTIS a EURO1. Analýza platebních systémů je zaměřena na účastníky, samotné fungování těchto systémů, poplatkovou politiku a práci s riziky. Závěrečná část bakalářské práce se orientuje na komparaci platebních systémů CERTIS a EURO1. Komparace je provedena z různých pohledů, jedná se o porovnání například principu a měny vypořádání, práce s likviditou, počtu zpracovaných transakcí či neodvolatelnosti zadaných příkazů. Výsledkem srovnání je skutečnost, že oba platební systémy nemají mnoho společného. Tato část bakalářské práce je vlastním přínosem autora.
Obchodní strategie vybraných internetových obchodů
Chytilová, Kristýna ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Prostředí Internetu se rychle vyvíjí a stává se důležitým prodejním kanálem. Vytváří nové možnosti pro podnikání, které vyžadují specifické obchodní strategie. Aby se každý internetový obchod stal konkurenceschopným, musí dokázat využít výhody Internetu, jako prodejního kanálu (šetří náklady, umožňuje integraci jednotlivých oddělení podniku a efektivní sdílení dat aj.). Pro tyto obchody je také důležité umět nabídnout nové služby a uživatelsky zpříjemňující funkce, které je odliší od ostatních prodejců. Cílem práce je zjistit možnosti firem, které Internet nabízí, popsat specifika internetového obchodování, jeho výhody a nevýhody, analyzovat strategii jednotlivých obchodů na českém a zahra-ničním trhu a vytvořit jejich prognózu do budoucnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.